CUM PLĂTESC O COMANDĂ?

În funcție de specificul serviciului ales, va trebui să alegeți modalitatea de plată, adică una din variantele:

  • NUMERAR LA RIDICARE (COP – cash on pick up). Plata numerar făcută de expeditor în momentul ridicării comenzii de către curier, plata fiind făcută în moneda țării de unde se face ridicarea (expedierea), adica GBP in Marea Britanie sau RON în România, după caz.
  • NUMERAR LA LIVRARE (COD – cash on delivery). Numită și RAMBURS, este plata făcută numerar la momentul livrării expedierii, în momentul în care destinatarul primește comanda livrată la adresa sa. Și în acest caz plata numerar se face în moneda țării pe teritoriul căreia are loc livrarea. Dacă livrarea se face în România, plata ramburs se face în RON. Comanda nu poate fi eliberată de curieri, în cazul în care destinatarul nu poate face plata și, dupa eșuarea ultimei încercări ( a doua), se păstreaza timp de 7 zile la depozitul local, până la la stingerea datoriei. Destinatarul poate recupera personal, de la depozit, expedierea dupa plata acesteia sau poate reprograma, contra cost, o alta livrare la domiciliu. Dupa expirarea celor 7 zile de așteptare aceasta este rutată catre expeditor, care va trebui sa achite toate costurile tur-retur sau va fi depozitată și, in acest caz, recuperarea ei va fi facută și cu plata costurilor suplimentare.
  • PLATA CU CARDUL BANCAR (PLATA CU CARDUL BANCAR LA MOMENTUL COMENZII ONLINE SAU ÎN PERSOANĂ, LA UNUL DIN PUNCTELE DROP OFF). Plata online, cu un card bancar de plată (card de debit sau de credit), este procesată în sistemul securizat PayPal, indiferent dacă aveți sau nu cont deschis la aceștia.
  • PLATA ÎN CONTUL BANCAR AL EASTLINES LTD. Modalitate de plată direct în contul bancar al companiei EASTLINES LTD din Marea Britanie, folosind detaliile specifice furnizate de operatorii noștri sau plata prin transfer bancar sau ordin de plată, în cazul trimiterilor clienților contractuali facturați la termen sau în cazuri speciale, a plăților unor comenzi foarte mari.

NU AM CONT DE PAYPAL, CUM FAC PLATA?

Nu este obligatoriu să aveți cont de Paypal pentru plățile comenzilor online. PayPal este doar procesatorul securizat de plăți cu cardul de debit sau credit, ales de compania noastră. În acest fel, EASTLINES LTD nu se implică în procesarea plăților cu cardul, nu are acces la detaliile dvs de plată și nu dorește să rețină astfel de date. Noi suntem doar înștiințați dacă plata s-a făcut cu succes sau nu și primim banii dvs în contul nostru de PayPal.

La comanda online, pe formularul de pe website-ul nostru, după ce ați apăsat butonul de plată Paypal și ați fost transferat pe website-ul acestora, dacă nu aveți cont, pe prima pagină de logare, cautați în josul paginii specificarea:

“Don’t have a Paypal account? Pay with your debit or credit card as a Paypal guest” sau un text similar.

După ce dați clic pe link-ul respectiv, veți fi direcționat pe pagina securizată de plată cu cardul direct, dvs trebuind să introduceți detaliile dvs complete, numele, adresa, detaliile cardului etc., pentru a putea face plata.

După procesarea plății, veți primi și un email de înștiințare, atât de la Paypal cât și de la compania noastră.

RATA DE SCHIMB VALUTAR

Rata de schimb a monedei GBP, calculată în cazul comenzilor la Eastlines, este mai mare decat cea BNR și ia în calcul recuperarea sumei restante de plata în GBP, ținând cont de rata de schimb valutar la vânzarea GBP la băncile din România, costul plicului cu suma ramburs pe returul expedițiilor (aprox. 11.00 RON), comisioanele de cont colector, retragere numerar, schimb valutar și taxele de repatriere a sumelor prin transfer bancar internațional. Se ia în calcul și faptul că sumele ramburs sunt recuperate dupa mai mult de o lună și trendul este aproape întotdeauna ascendent la rata de schimb a lirei englezești (£ POUND) față de leu.